torsdag den 1. marts 2012

Lækkert mood

Har nu bevæget mig ind i en ny fase - hvor jeg står op, træt som et helt plejehjem - tager det samme tøj på som igår (efter det er blevet spytvasket, of course) og møder ind på arbejde i livstræt mood.
Fuck hvor ser folk tarvelige ud. Ser jeg ligesådan ud? .... åh gud, det gør jeg. 
Min cykel er flad. Gider ikke pumpe den. Den er GARANTERET flad igen efter 5 min. 
Skal jeg bestille pizza i aften? Er jo fed anyways, så hvorfor modarbejde det uundgåelige?

Before you say anything - Jeg er faktisk interesseret i min uddannelse. Og vil gerne være noget i den retning, når jeg bliver stor. Derfor er det naturligvis underligt at jeg hader den kliniske undervisning som pesten, når det nu er noget der burde give mig blod på tanden. Men det gør det ikke.
Måske er det den dunkle og lidt gammeldags atmosfære. Eller personalet. Eller opgaverne. Måske en kombination af det hele. Det eneste jeg ved er, at når jeg tænker på at der er 7 uger tilbage, får jeg lyst til at stikke en gaffel i øjet på mig selv.




Nå, men ellers er alt idyl. Håber i har det godt derude!

6 kommentarer:

  1. Men altså... uanset at du gerne vil gennemføre og være sej og voksen og den slags shit, så ER det sgu ikke heeelt sådan det er meningen man skal gå rundt og have det...

    SvarSlet
  2. Alle kan havne i en dårlig praktik. Og jeg vil i øvrigt ikke gennemføre for at være sej og voksen - men fordi det er et personligt mål for mig at tage en uddannelse.

    Men ja, du har da ret. Det er ikke meningen at man skal gå rundt og have det sådan. Gad vide hvornår jeg bliver vanvittig.

    SvarSlet
  3. Jeg er også ergoterapeut og min psykiatriske praktik var også ved at tage livet og livslysten fra mig. Den bestod mestendels af at sidde på et kontor og glo ud i luften, når ikke jeg havde en dødkedelig samtale med min vejleder, som tilnærmelsesvis lignede en der var indlagt og ikke ansat... Psykiatrien er ikke for alle1 Jeg havde faktisk gættet at du læste til ergo før du svarede på det i et tidligere indlæg, det var meget genkendeligt! ;)

    Jeg hepper på at du holder ud og gør uddannelsen færdig. Det er faktisk en god og alsidig uddannelse, jeg er glad for den.

    PS. Tillykke med fundet af Fantastisk Mand! Jeg har også fundet mig en af samme race, det er ikke helt dårligt!

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Sofie: 1000 tak for din kommentar. Jeg er glad for at høre at jeg ikke er den eneste der har prøvet en skodpraktik. Jeg regner også stærkt med at jeg hænger i - og får min alsidige uddannelse :)

    PS: Tillykke selv med fantastisk mand :)

    SvarSlet
  6. Kender flere, der har havnet på en ringe praktikplads, men det der er sku ikke OK.

    SvarSlet