fredag den 9. marts 2012

farvel hverdag - goddag weekend i Århus

Er så lille et menneske at jeg indvendigt ruller øjne, når nogen sætter sig overfor mig i toget. Nu havde jeg det jo lige så rart. Alene. Og så kommer der en prustende og gulerodsgnaskende mand og bryder idyllen med alt sin tilstedeværelse.

Nå. Men er på vej til Aarhus. I et tog der er en halv time forsinket. Skal tisse, men er panisk angst for togtoiletter. Låsene er altid lidt løjerlige, og jeg kan ikke overskue tanken om at gå i panik derude, fordi døren ikke vil op igen. Så hellere blive siddende og tælle minutter til jeg kan komme ud af toget og ind på et af de offentlige toiletter på Aarhus banegård. Langt bedre og slet ikke mere bakteriebefængte!

Skal op til fantastisk mand. Og ligge i ske i 3 dage. Glæder mig helt åndsvagt til at koble af og opleve lidt tenderness. I de næste 3 dage er praktik, mavedeller og generelt sortsyn bandlyst i tankegang.

Basta. Og pissegod weekend.

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det pisse lækkert, og er da slet slet ikke misundelig over det der med at ligge i ske!!:) ..jeg vil bare tage på "mandejagt" (kæft det lyder usselt) i samme by i aften;)

    God weekend

    SvarSlet
  2. I-ske-ligning er stærkt undervurderet i disse tider.
    -og Århus er absolut ikke det værste sted at afvikle dén idræt.

    Dorthe@ Hvorfor lyder "mandejagt" usselt ? Er det et levn fra middelalderparadigmet om, at det er kvinden der skal jages ? Lige dét specifikke element hører måske ikke ind under begrebet kvindefrigørelse ? :oP

    SvarSlet