mandag den 12. december 2011

Sweet december

Forstår ikke det der Spotify på Facebook. Ikke på vilkår om jeg vil indvige andre mennesker i min pinlige musiksmag.Og da slet ikke de dage hvor jeg går i 90'er mode og hører Haddaway mens jeg tager opvasken.

Nå. Men kom da aldrig en skid ned og træne forleden. Det gjorde jeg til gengæld i dag. På halvflad cykel og i minusgrader på vej derud. Da jeg var færdig og skulle låse hesten op, havde mine nøgler tilsyneladende taget flugten. Ny oplevelse at stå og rode i glemmekasse med røvsvedte spinningsbukser og sure løbesko kl 8 om morgenen.

Har skrevet fremlæggelse, drukket 4 kopper kaffe og lagt fremlæggelse ind på studienet. Fejrer nu fridag med Mænd Der Hader Kvinder (altså filmen, ik?), tørret frugt en halv palle cigaretter.

..og fortsætter mit had/kærlighedsforhold til december.

4 kommentarer:

  1. Jeg forstår heller ikke det med at dele på facebook. Slet ikke når det er så nemt at slå delingen fra (!) - i spotify går du ind i edit > preferences og så un-checker du i boksen med deling på facebook. Flrdig slut, no one has to know.

    God fridag.

    SvarSlet
  2. Hvad med hr. Fantastisk? Der er måske intet nyt at skrive hjem om, udover det "sædvanlige"? :-)

    SvarSlet
  3. Anonym: Det er stadig brandhedt ;)

    SvarSlet
  4. Midtjydske søhøjland-Nyborg: 183km......
    Den tur kører jeg gerne.... og ofte... For jeg ELSKER hende....

    SvarSlet