torsdag den 22. december 2011

Noget om x'er. Og lillejuleaften

I mandags mødte fredagsdate. Han var glad og rakte armene ud til en komher-krammer. Efterfølgende skrev han en sms hvor der stod at jeg stadig så smuk ud.
Igår skrev fysioterapeuten en længere smøre om hvor meget han savner mig og at min nye kæreste er en heldig mand. 

Her kunne jeg godt fristet til at undre mig over hvorfor nogle mænd har den børnetankegang at deres gamle legetøj først bliver interessant når et andet barn sidder med det? Faktisk forvirrende.

Men i anledning af julen har jeg taget den positive hat på og skrevet tak. Ikke andet. Bare tak. For når alt kommer til alt så er det et eller andet sted dejligt at man har efterladt et godt indtryk, og de ikke stadig vrider sig ved tanken om mig. Og hvis det ikke var kørt skævt med dem, havde jeg aldrig mødt fantastisk mand.
So therefore: Fucking Tak.

Nå, men han kommer forresten også i aften. Har revset min økonomi og købt hotelophold til ham i julegave. Til 2. (Altså, kalkulerer stærkt med at det er mig han inviterer) Han er nemlig sådan en mand der 'kun ønsker sig en oplevelse sammen med mig'.  
Mmm. Er stadig fan af ham. Tvinger angsten for at miste ham til side og fokuserer på at være. Lige dér, hvor det føles godt. Det gør det heldigvis næsten hele tiden.

Glædelig jul derude. Også til ugens googlere.



3 kommentarer:

  1. Min erfaring er, at en del mænd bliver voldsomt needy lige omkring jul. Både tidligere kærester/bollevenner, men så sandelig også fuldkommen ukendte mandspersoner, som lige føler trang til at give sig til kende og invitere en på middag/krydstogt/et knald i baggården.

    Det går over igen. Med garanti.

    SvarSlet
  2. Glædelig jul til dig & fantastisk mand.

    SvarSlet
  3. you have agood blog articles soo good and i hope to visit my blogs if u want to make exchange contact me thanks a gain ,,,
    Santé Articles
    Weight loss Steps

    SvarSlet