torsdag den 15. december 2011

Konfekttåger

I dag har jeg:

-Trænet i 45 minutter. Stadig en hurdle.
-Lavet 3 kg konfekt til familie og venner
-Spist 1 kg af det, under processen
-Gået 2 km i regnvejr
-Googlet "tørre brystvorter"
-Været i Tiger TO gange. Ja det skulle fremhæves. Hell on wheels i december, sir' jeg bare.

Går og småpakker. Skal op til fantastisk mand i weekenden. Hvis ellers DSB gider at transportere mig derop. Er stadig forelsket på trods af angst og indbyggede særheder. Ved ikke om han har sagt ja til jobbet endnu, men jeg har lavet en æske konfekt til ham som en tillykke-med-måskejobbet-gave. Har sorteret de grimmeste stykker fra (hold kæft hvor er jeg egentlig en sød kæreste!)

Er træt og forspist. Burde have vidst at jeg ikke kunne stå og fedte med konfekt uden at junke halvdelen af det. Ligger nu og dødsraller på sofaen og priser mig lykkelig for at jeg endnu bor alene. Ved simpelt hen ikke hvordan jeg skal få censureret 40% af min personlighed, hvis jeg nogensinde flytter sammen med nogen. Ham, faktisk. Spurgte mig i hvert fald forleden om jeg en dag havde lyst.

Hæh. Tror sgu han er ligeså ramt som mig.

4 kommentarer:

  1. Fedt. Og du vil blive overrasket over, hvor meget man kan skjule. F.eks. var Sund og Rask Fyr meget overrasket over, at jeg kun kunne spise én lille portion spaghetti bolognaise lige før, men han så heller ikke den pose juleskum OG den pose skumbananer jeg åd, mens jeg gik og lavede mad...

    SvarSlet
  2. har du ikke bloglovin? gfc går lukker jo i det nye år og vil meget gerne blive ved med at følge dig :9
    //Sine

    SvarSlet
  3. It's done. Tjek højremenuen :)

    SvarSlet
  4. Lyder skønt ;) og elsker din måde at skrive på! :)
    Btw holder v en konkurrence på vores blog hvis du lyster :)

    SvarSlet