torsdag den 22. september 2011

Deprimood

Hold nu kæft hvor er det deprimerende ovre i livet. Det regner. Konstant. Mit hoved føles som en væskefyldt pilatesbold og min cyklus tillader kun joggingbukser og løse bluser. Hvilket egentlig passer glimrende, da det camouflerer forvasket bh med tendens til bananpatter, og chokolade-håndtag.

Har fået noget sms om at vi skal tage det stille og roligt. Og se hvad der sker. Fra fredagsdate. Og jeg fatter ikke om det er en sød afvisning. Eller en reel opfordring. Jeg er for farvet til at se det med neutrale farver - er tilbøjelig til at tolke det som en afvisning, så jeg kan komme videre. Og slippe for besværet i det lange løb.

Beklager hvis min blog er én lang klage sang af deller, mænd der svigter og sms'er der ikke bliver sendt. Men GiveAways, Awards og muffinopskrifter skal du et andet sted hen for at finde. Her er det ren ynkelighed. Enjoy.

11 kommentarer:

  1. Fortsæt med ynkeligheden.

    - Betty

    SvarSlet
  2. At jeg slipper for "giveaways", awards og muffinopskrifter er noget af det jeg bedst kan lide ved din blog.

    Du har noget på hjerte (i modsætning til blogs fyldt med crap).

    SvarSlet
  3. Jeg er dig evigt taknemmelig netop for mangel på give aways (fedtegaver) og deslige.

    SvarSlet
  4. I admire you! Også selvom du mener, du har bananpatte-tendenser! Desuden må du være selektiv mht. til mande-sms'er: Således at når der kommer sms'er med at fjolset ser en gammel udtrådt flamme igen samtidigt med, han har indledt noget flirt med dig, og derefter sender sms med "...vil bare være ærlig.." -agtig tone i, og når der kommer sms fra fyr med "stille og roligt og se hvad der sker" .....Det virker sgu lidt for tyndt efter min mening....skide mænd...!!!!

    SvarSlet
  5. Dit liv er mit liv for 6 år siden. Elsker din blog. Elsker dig for at kunne skrive alle tankerne ned med både intelligent og humoristisk pen. Hvis det trøster på nogen måde fandt jeg en god mand, der ikke løb skrigende bort med det samme. En som tog mig som jeg var. Som jeg ovenikøbet har fået børn med. Så tro på det. Det lave selvværd og dellerne hænger dog fortsat ved, så der kan jeg ikke hjælpe....suk.

    SvarSlet
  6. Har du overvejet at tage de der mande sms'er helt bogstaveligt? sådan droppe analyserne, teorierne, fornemmelserne og den slags.

    Det kan faktisk både blive lidt en sportsgren og derfor have ret stor underholdningsværdi, for en selv...som fx at overdrive en smule i bogstaveligheden og svarer l a n g s o m t o g s t i l l e o g r o l i g t.


    Men, det kan også blive den redningsplanke man panisk pisker rundt efter. For der står som regel det der skal stå i dem og ikke så meget andet... og virker de uklare så udbed præssisering på den bogstavelige måde. Andre gange kan "Hvad mener du?" være nok.

    Så er det lettere at vælge at man er den der dribler videre uden at fiske rundt i søen af depri og forladthed.

    SvarSlet
  7. Nice to hear. For ynke-sporet fortsætter nok lidt endnu, er jeg bange for.

    SvarSlet
  8. ked af at høre dit liv er så trist, mit iv kunne ikke være bedre!

    SvarSlet
  9. Kan opmuntre med at chokolade (i hvert fald for mus) har samme virkning som træning. Sådan. http://ekstrabladet.dk/kup/fodevarer/article1621062.ece?refimg=704963

    SvarSlet
  10. Du er lige så velkommen i thisted som omvendt. Ved ikke om jeg kan gøre dit liv bedre, men så kan vi i det mindste deles om vores elendighed. Og noget rødvin. Og nogle smøger. Og noget skumslik. Åh, skumslik...

    SvarSlet