søndag den 26. december 2010

Stadig i Vestjylland.

Indholdet fra weekendtaske er spredt på børneværelse sammen med et par praktiske julegaver ind i mellem. Det sner udenfor og jeg kan på ingen måde overskue hvordan jeg skal komme til at ligne et menneske til i aften.
Juleaften forløb fint. En kende anderledes end de andre år, eftersom vi kun var 5 mennesker og juletræet var reduceret til en potteplante.
Da det beskedne gaveindhold var pakket ned tog jeg på bar med gammel flirt for at se hvordan min udstilling havde det. Den havde det godt.
Tjekkede ind på cheasy hotel og lå i ske hele natten. Kyssede farvel næste formiddag og gik direkte hjem i børneseng og prøvede på at kogevaske min sjæl.

Gad vide om jeg nogensinde bliver klogere (?)

1 kommentar:

  1. Havde han mærke efter ring på fingeren? Og lød der et *klang* da strømpen afslørede en gemt ring?
    Ellers er det vel ok at blive goldt om af en man har kær?

    SvarSlet